donderdag 10 maart 2011

Lien Van de Kelder Dans mondial Salsa Vlaanderen vakantieland @ Belgische Madammen en Babes


Dans Mondial, Lien Van de Kelder al dansend de wereld rond in Vlaanderen Vakantieland: salsa in Cuba
Vlaanderens mooiste mediamadammen Evy Gruyaert en Lien Van de Kelder gaan voor Vlaanderen vakantieland op zoek naar de ziel van de mooiste en populairste dansen ter wereld.
In de rubriek Dans mondial trekken ze zes weken lang al dansend de wereld rond.

Hoewel er onder al die zwierige passen veel meer techniek zit dan je zou denken, is salsa hoe dan ook een groot feest.

En daar kunnen de Cubanen wat van.

Lien Van de Kelder laat zich in deze laatste etappe van de dansreis meevoeren op zuiderse ritmes.

Dansleraars Lilly en Osmel nemen haar mee naar de wereld van de salsa en tonen haar de schoonheid van Cuba.

REPORTER : Lien Van de Kelder
REGISSEUR : Mario Mertens
Lien Van De Kelder heeft een spierscheur in haar dij opgelopen tijdens de opnames voor 'Zone Stad'. "Dagen moest ik inspuitingen krijgen en zat ik onder de pijnstillers", getuigt ze in TV Familie.

"Nu ik eindelijk mijn rechtenstudies beëindigd heb, dacht ik dat ik het wat rustiger zou krijgen. Maar de trein van 'Zone Stad' raast maar door. Het is zwaar en veel adempauzes hebben we niet. Vaak ben ik om 6 uur al onderweg en zit ik tot 's avonds laat mijn teksten in te studeren", vertelt Lien Van De Kelder tegen TV Familie.
Lien Van De Kelder: "Ik probeer altijd in topvorm te zijn, maar bij een van de eerste opnames voor de serie liep ik een spierscheur in mijn dij op door over kasseien te lopen. Lastig, want na elke draaidag moest ik bij de kinesist mijn been laten intapen en inspuiten. ik zat dagen onder de pijnstillers. Het scenario moest worden aangepast, want doordat ik niet kon lopen, kon ik natuurlijk ook geen achtervolgingsscènes doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten