dinsdag 15 september 2009

Cath Luyten Vlaanderen Vakantieland in bikini @ Belgische Madammen en Babes


http://rapidshare.com/files/133591185/Cath_Luyten-24-11-2007-vlaanderen_vakantieland_bikini_cyprus-divx.avi

Cath Luyten verkent nieuwe horizonten
Vlaanderen vakantieland. Eén - 18u10

Eigenlijk hadden we maar één vraag toen ze in dat ietwat afgeleefd café vlakbij de VRT tegenover ons zat. Wie is die jonge blonde dame die de afgelopen weken regelmatig in sexy bikini opduikt in Vlaanderen Vakantieland? En zowaar, Cathérine Luyten, Cath voor de vrienden, vertelde in één adem dat ze veel meer is dan alleen maar mevrouw Frank Raes.
Ze is 27, komt uit Koewacht, heeft communicatie gestudeerd, stage gelopen bij Joop Vanden Ende in Aalsmeer, om daarna één jaar bij Kanakna voor Dierenkliniek het land rond te reizen als researcher. Na nog eens één seizoen 1000 zonnen en garnalen mocht ze mee helpen aan de geboorte van De rode loper .

Welke groten der aarde mocht je al ontmoeten?

,,Cindy Crawford twee dagen volgen op een van de meest mondaine golftoernooien in Zwitserland, gaf me wel een kleine kick. Jennifer Aniston in Los Angeles zal me ook lang bijblijven. Net als Gloria Estefan waarbij de vijf toegestane minuten uitliepen tot een half uur omdat ze het interview zo prettig vond.''

Met Rod Stewart liep het iets minder vlot.

,,Ik was wel even overdonderd door Rod Stewart. Ik was fan van hem, maar die man was dus echt slechtgezind toen ik hem in Londen als laatste in de rij mocht interviewen. Vlak voor mij kwam een duo Japanners helemaal oververhit buiten. Zijn agent had me al verwittigd dat hij liever naar de uitzending van een wedstrijd van zijn favoriete voetbalteam Celtic keek. Toen ik hem begroette met een stevige handdruk, kraakte zijn hand. Toen ik mij daarvoor verontschuldigde, beweerde hij dat het mijn hand was die kraakte. Nu moet je weten, Rod Stewart, die komt qua grootte nog niet eens tot aan mijn schouders, zo'n klein ventje is dat. En ik doe dan nog zijn hand kraken. Ik had het blijkbaar verknald. Toen ik volgens de regels van De rode loper enkele vraagjes over zijn cd stelde, liep hij weg. Nu ja, zoiets slik je wel door. Die man had gewoon een slechte dag en ik had de boter gegeten. Ik had nog een vraagje over de nederlaag van Celtic op Anderlecht drie dagen voordien in petto, maar dat heb ik maar achterwege gelaten.''

Nu kan je dat niet meer overkomen. Je proeft voortaan van mooie landschappen en praat met gewone mensen.

,,Praten is het liefste wat ik doe, dus kom ik in Vlaanderen Vakantieland wel aan mijn trekken. Ik mocht al een avontuurlijke tocht met yaks doen door de Zwitserse bergen. Die trektocht met paarden door de Vlaamse Ardennen leek minder avontuurlijk, tot mijn paard ging galopperen en pas drie dorpen verder tot stilstand kwam. Tijdens een uitwaaitocht in De Panne heb ik vier paraplu's laten stukwaaien en er heeft al eens een Shetlandpony, gelukkig zonder veel erg, in mijn vinger gebeten. Maar je hoort mij niet klagen, wie mag er zo'n leuke dingen doen voor zijn werk? De ene week op zoek gaan naar Vlaamse frietkoten en de week daarna tussen de roggen in bikini zwemmen in de Caraïben?''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten