zondag 1 maart 2009

Anne-Marie Ilie @ Belgische Madammen en Babes

Anne-Marie Ilie (Brasov, Roemenië, 9 maart 1985) is de Miss Belgian Beauty 2007. Ze was ook Miss Mol 2003. Illie werd geboren in Roemenië maar verhuisde op zesjarige leeftijd samen met haar ouders en haar jongere zus naar Mol. Ze studeert rechten aan de Katholieke Universiteit Leuven. Deze studies heeft de rondborstige Miss, borsten maat DD, onderbroken omwille van haar verplichtingen als Miss Belgian Beauty.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 18 oktober 2006 stond ze op de tweede plaats van de N-VA-lijst in Mol. Hoewel ze meer stemmen als de lijstrekker behaalde, raakte ze niet verkozen.

Haar naam wordt uitgesproken als Ilié.

Interviews, vaak zijn ze saai en lijken ze op elkaar. Daarom doen wij bij Man-oeuvre ons uiterste best om ze om op een originele manier te brengen. Zo hadden we onlangs een interview met Miss Belgian Beauty Anne-Marie Ilieen we legden haar telkens een woord voor in de volgorde van het alfabet. Het resultaat werd het alfabet van Anne-Marie Ilie. Veel plezier met deel 1.

Anja

Anne-Marie Ilie: “Anja is mijn jongere zus. Ze is vier jaar jonger dan mij en we hebben eigenlijk wel een heel goede band. Wanneer we jonger waren hebben we veel gebekvecht, maar ik denk dat dat wel normaal is bij zussen. Maar nu ze ouder is, klikt het goed tussen ons. Wat ik ook tof vind, is dat ze naar me opkijkt. Ze wil graag mannequin worden omdat ze zich liever op de achtergrond houdt en daar steun ik haar volledig in.’’

België

Anne-Marie Ilie: “Ik ben niet in België geboren, maar ik ben opgegroeid volgens de Belgische levenswijze. Ik ben dan ook graag in België en ik ben er al volledig aan gewend. Zo ben ik dol op mosselen, iedere dag zou ik er eten. In mijn geboorteland hebben we niet de traditie mosselen te eten. Aan de kuststreek kenen ze het wel, maar hier België heb ik het leren eten en ik vind het écht voortreffelijk.”

Céline Du Caju

“Zij was mijn voorhangster. Ik vind haar een mooie dame en babe, ze straalt een warmte uit. Een beetje zoals een mama, hoewel ze nog heel jong is. Ik voel me dan ook heel goed bij haar. Tijdens de finalemaanden was zij zelfs een beetje mijn grote zus. Ze moest ons coachen en begeleiden. Nu hebben we nog altijd contact met elkaar.”

Dictie

Anne-Marie Ilie: “Ik volg dictie omdat ik heel snel praat en mijn tempo moet daarom wat naar beneden gehaald worden. Ik ben wel gelukkig dat ik geen last heb van een onverstaanbaar dialect.”

Erotiek

“Ik denk dat het onmogelijk is om een relatie te hebben met iemand waarmee het in bed niet klikt. Erotiek is iets dat bij een relatie hoort en er moet dan ook voldoende aandacht aan besteed worden.”

Belgische Babes Fotoshoot

Ik vind het écht leuk om naakt fotoshoots te doen. Onlangs heb ik de kans gekregen om naar Vietnam te gaan voor de badpakkenspecial van P-magazine. Iets wat ik niet kon weigeren en waar ik dan ook van genoten heb.

God

Anne-Marie Ilie: “Ik ben heel gelovig. Ik geloof dan ook in reïncarnatie. Ik ben gelovig opgevoed en daar gedraag ik me in mijn denken ook naar. Ik ga wel niet zo veel naar de kerk hoor.”

Helium

“Helium doet me denken aan Voices On Xmas, dat was een benefietactie voor Make-A-Wish(r) en ik was daar meter van. Ik vind het belangrijk dat je je inzet voor goede doelen. Het levert je niks op, maar het geeft je wel een bepaalde geestelijke voldoening. In Vietnam waren ook zoveel arme kinderen en ik ben daar eigenlijk met de tranen in mijn ogen vertrokken doordat ik niks kon doen voor die kinderen.”

Ignace Crombé

“Hij is mijn manager en hij is de organisator van Miss Belgian Beauty. Het is de man die me veel bijgeleerd heeft en dankzij hem zal ik waarschijnlijk nog ver komen.”

Jenever

Mmm, lekker. Tijdens de après-ski dronken we er veel. Je hebt zo allemaal van die verschillende smaken, maar het is eigenlijk iets heel venijnigs. Je drinkt ervan en voelt er niks van, maar plots is de man met de hamer daar en dan moet je het de volgende dag bekopen. Veel water drinken de dag erna is dan de oplossing!”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten